13 Kasım 2012 Salı

GÖLGE YALAĞI HİLESİ

                                                  Farmville 2 gölge yalağı hilesi kodları


                                                         

                                                          Kod 1 :  e_deco_fence_wood
                                                          
                                                          Kod 2 :  e_building_manger


 NOT: Hilelerimiz Cheat Engine Programının son sürümü ile yapılmaktadır.

Cheat Engine Programının son sürümünü indirmeyi unutmayınız !!!

1 - Mozilla Firefox'da Farmville2'yi açın ve Cheat Engine'yi açın
2 - 4 BYTESİ : STRING e getirin
3 - Marketten Kütük Çit alın tarlaya yerleştirin
4 - e_deco_fence_wood aratin
5 - çıkan sonuçları e_building_manger olarak degiştirin
6 - Kütük çitleri envanter'e atın Farmville2'yi yenileyin


5 yorum:

  1. oldu valla :D teşekkürlerr

    YanıtlaSil
  2. selam ben golgeli yalaki silmek isterim nasil yaparim lutfen yardimci olurmusun bana ..luksun yaptim bunu silemiyorum bana kodu verirmisin

    YanıtlaSil